SSS-Sıkça Sorulan Sorular

SIKÇA SORULAN SORULAR (S.S.S.)

 

1) Nasıl üye olabilirim ? Üye olmak ücretli mi ?

www.mrthinker.com.tr' nin ana sayfasındaki "Üye Ol” veya "Yeni Üyelik” butonlarına tıklayarak üyelik formunu doldurup hemen üye olabilir ve alışverişe başlayabilirsiniz. Üye olmak ücretsizdir. Avantajlardan faydalanmak ve her türlü fırsattan haberdar olmak için hemen üye olabilirsiniz. 

 

2) Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim ?

Sitemizde üye olmadan alışveriş yapabilirsiniz. Sepetinize ürününüzü ekledikten sonra alışverişinizi tamamlayabilirsiniz. Siparişlerinizin kontrolünü sağlıklı bir şekilde yapabilmeniz için, üye girişinizi tamamlamanızı öneririz. Üyelik sırasında almış olduğumuz bilgiler, sizin güvenli bir alışveriş yapabilmeniz için gereklidir.

 

3) Üye olmanın avantajları nelerdir ?

Sitemize üye olursanız kampanyalar, indirimler, fırsatlar ve mrthinker.com.tr ile ilgili haberlerden öncelikli olarak siz haberdar olabilirsiniz. Kişisel bilgilerinizi yönetebilir, sizi daha yakından tanıyabilmemiz ve size özel fırsatlar oluşturarak size sunabilmemiz için bizimle daha çok bilginizi paylaşabilirsiniz.

 

4) Üye olurken paylaştığım bilgiler hangi amaçla kullanılacak ?

Kişisel verilerinizin korunması konusundaki hassasiyetinizi paylaşıyoruz ve bu kapsamda verilerinizi 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanununda öngörülen usul ve esaslar ile hukuka ve dürüstlük kurallarına uygun olarak saklıyoruz.

 

5) Şifremi unuttum. Ne yapmalıyım ?

Şifrenizi unuttuysanız, "Giriş Yap” veya ÜYELİK bölümünde bulunan "Şifremi Unuttum” linkine tıklayıp, gelen sayfadaki kutuya üye olurken belirttiğiniz e-posta adresinizi yazmanız yeterli olacaktır. Şifrenizi değiştirebilmeniz için mail adresinize bir link gönderilecektir. Linke tıklayarak yeni şifrenizi belirleyebilirsiniz. Güvenliğiniz açısından bu link 30 dakika süreyle aktif olacaktır. 30 dakika içinde şifre belirleme işlemini yapamadıysanız, tekrar "Şifremi Unuttum” kutucuğuna tıklamanız gerekmektedir.

 

6) Aradığım ürüne nasıl ulaşabilirim ?

Ana Sayfanın üst kısmında bulunan "Site içi ürün arama” alanına veya Ürünler sayfasının sol tarafındaki "Hızlı Arama” alanına, aradığınız ürün kodunu/ ürün adını yazarak istediğiniz ürün grubuna ulaşabilirsiniz. Sıralama butonlarını kullanarak renk ve fiyat ile ilgili istediğiniz sayfaya erişebilirsiniz.

 

7) Siparişlerimi nereden görebilirim ?

Siparişlerinizi, Ana Sayfanın üst kısmındaki "Sipariş Takibi” bölümünden veya "Hesabım" sayfasında bulunan "Siparişlerim" bölümünden görebilirsiniz.

 

8) Sipariş verirken nelere dikkat etmeliyim ?

Öncelikle üye olurken dolduracağınız Üye Formunun eksiksiz ve güncel bilgiler içermesine dikkat etmeniz gerekmektedir. Siparişiniz sonrasında doğacak herhangi bir sorunda müşteri temsilcilerimiz, üyelik bilgilerinizdeki iletişim bilgilerinizden yararlanarak sizinle irtibata geçecektir.

Sipariş verirken, ürün bilgilerini (ürün adı, cinsi, rengi, bedeni, miktarı vb), adres bilgilerini, fatura bilgilerini, ödeme bilgilerini lütfen "doğru ve eksiksiz” giriniz.

 

9) Siparişimi verdim. Bundan sonra ne olacak ?

Siparişiniz, girmiş olduğunuz teslimat adresinize gönderilecektir. Kargo teslimatı sırasında herhangi bir sorun yaşanmaması için adresinizi tüm detaylarıyla yazmanız gerekmektedir. Siparişiniz sorunsuz bir şekilde sistemimize ulaştıktan sonra, sitemize üyelik oluştururken kullandığınız e-mail adresinize tarafımızdan siparişinizin detayını belirten bir mail gönderilecektir. Siparişiniz en kısa sürede size ulaştırılmak üzere hazırlanarak, kargoya verilecektir. Ürününüz kargo firmasına teslim edildiğinde tarafımızdan size tekrar bir mail gönderilecek ve kargo hakkında bilgilendirilmeniz sağlanacaktır. Kredi kartı ile verilen siparişler anlık olarak işleme alınmaktadır. Havale ile verilen siparişlerde, havale ödemeniz tarafımıza ulaştıktan sonra siparişiniz hazırlanır ve en kısa sürede kargoya teslim edilir.

 

10) Siparişimin elime ulaşmadığı durumlarda ne yapabilirim ?

Kargo firması, belirtmiş olduğunuz adrese siparişinizi teslim etmektedir. Adresinizde bulunamamanız durumunda, kargonuzu getiren kişi paketinizi en yakın kargo şubesinden alabileceğinize dair bir not bırakır. Kargonuzun ilgili şubeden 3 gün boyunca alınmaması durumunda, siparişiniz tarafımıza iade edilir. Bu aşamada Müşteri Hizmetlerimizi arayarak "bir defaya mahsus olmak üzere” tekrar aynı adrese gönderimini isteyebilir veya adres değişikliği talebinizi bu aşamada iletebilirsiniz. Bu durumda, 2.kargo bedelini siz ödersiniz.

 

11) Sipariş adresimi değiştirmek istiyorum. Ne yapabilirim ?

Siparişinizi verdikten sonra adres değişikliği talep etmeniz durumunda, İletişim bölümündeki telefon numarasından Müşteri Hizmetlerimize ulaşarak ya da İletişim Formunu doldurmak suretiyle e-posta yollayarak talebinizi iletebilirsiniz.

 

12) Siparişim neden iptal edildi ?

Bazen online siparişleri iptal etmek zorunda kalırız. Bu; stok durumu, ödeme sorunları, teslimat adresi sorunları vb. birçok nedene bağlı olabilir. Siparişinizin bir kısmı ya da tamamı iptal edildiyse, iptal edilen ürünler için sizlere geri ödeme yapılır.

Siparişinizin neden iptal edildiğini net bir şekilde öğrenmek için, Müşteri Hizmetleri hattımızı aramanızı veya İletişim Formunu doldurarak tarafımıza e-posta göndermenizi öneririz.

 

13) Siparişimin faturasına nasıl ulaşabilirim ?

Müşteri Hizmetleri hattımızı arayarak veya web sitemizde bulunan iletişim formunu doldurarak tarafımıza e-posta göndererek e-faturanızı talep edebilirsiniz.

 

14) Ödeme seçeneklerim nelerdir ?

Siparişinizin ödeme işlemini; 1) Kredi kartı ile, 2) Havale/EFT ile yapabilirsiniz. Kapıda ödeme seçeneğimiz yoktur.

 

15) Hangi banka kartları ile ödeme yapabilirim ?

Sitemiz üzerinden yapacağınız alışverişlerinizin ödemesini, tüm bankalara ait MASTER ve VISA kartlar ile tek çekimle yapabilirsiniz. Ayrıca; Maximum, Bonus, World, Axess, CardFinans, Paraf, Advantage, Bankkart, SağlamKart kredi kartlarıyla 12 aya varan taksitlerle ödeyebilirsiniz.

 

16) Aldığım ürünlerin fiyatlarına KDV dahil mi ?

www.mrthinker.com.tr üzerinden satılan her ürünün fiyatına KDV dahildir.

 

17) Havale/EFT ödemelerini hangi bankaya yapabilirim ?

Havale/EFT Alıcı kısmına EFG TEKSTİL "Senem Özkoyuncu” ve açıklama alanına "sipariş kodu” nu yazmayı unutmayınız. Aksi takdirde, ödemeniz hesaba aktarılmayacaktır. Sipariş numaranız, ödeme aşaması tamamlandıktan sonra oluşturulacaktır.

 

Hesap No : İş Bankası / Yahyakaptan Şb.(2411) / IBAN : TR13 0006 4000 0012 4110 0891 58 (0089158 no’lu TL hesabı)

 

18) Hangi kargo firması ile çalışıyorsunuz ?

Ürünlerimizi MNG Kargo ve Yurtiçi Kargo ile teslim ediyoruz. 

 

19) Kargo ücreti ne kadar ?

MNG Kargo ve Yurtiçi Kargo, anlaşmalı olduğumuz kargo firmalarıdır. Kargo ücreti ürün başına ve Türkiye’ nin her yerine sabit 23-TL’dir. Bu ücret, sipariş aşamasında ödemeniz gereken toplam tutara yansıtılır, teslim alırken herhangi bir ödeme yapmazsınız. 250-TL üzeri siparişlerde ise, kargo ücretsizdir.

 

20) Siparişimi tamamladıktan sonra kargo bilgilerimi nasıl takip edeceğim ?

Siparişiniz kargoya verildiği anda, tarafınıza gönderilecek e-mail içerisinde Kargo Takip Numaranız yer almaktadır. Bu takip numarası ile güncel kargo takibinizi yapabilirsiniz.

 

21) Kargom ne zaman elime ulaşır ?

Siparişinizin ödemesi onaylandıktan sonra, ortalama 1-3 iş günü içerisinde ürününüz kargoya teslim edilmektedir. Ürününüz kargoya teslim edildikten sonra, bulunduğunuz bölgeye göre teslimat süresi 2-3 gün arasında değişmektedir. Böylece, siparişinizin toplam teslimat süresi 3-6 gün arasındadır.

 

22) Kargo elime ulaşmadı ne yapmalıyım ?

Kargonuzun ulaşmaması durumunda, telefonla veya web sitemizde bulunan İletişim Formunu doldurarak Müşteri Temsilcimize ulaşabilirsiniz.

 

23) Bulunduğum yerde kargo firmanız yoksa siparişimi nasıl teslim alacağım ?

Siparişlerinizi ulaştıran MNG Kargo ve Yurtiçi Kargo, tüm Türkiye'ye teslimat yapabilmektedir. Ancak, köy, kırsal bölgeler ve karayoluyla ulaşım sağlanamayan yerlere ürün teslimatı yapılamaması söz konusu olabilir. Kargo teslimatı açısından sıkıntı yaşayabileceğinizi düşünüyorsanız, lütfen sipariş vermeden önce 0(850) 222 06 06 numaralı telefondan MNG Kargo Çağrı Merkezi ile, 444 99 99 numaralı telefondan Yurtiçi Kargo Çağrı Merkezi ile iletişime geçip, adresinize teslimat yapılıp yapılamayacağını öğreniniz. Bu tür durumlarda genellikle en yakın yerleşim merkezine siparişiniz getirilir ve sizden buraya gelerek teslim almanız rica edilir.

 

24) Siparişim neden gecikti ?

Siparişlerinizi her zaman standart gönderi tarihlerimiz içerisinde sunmayı amaçlamaktayız. Ancak bazen beklenmedik durumlar, teslimatın gecikmesine neden olabilmektedir. Siparişinizin kampanya, indirim ya da resmi tatil dönemlerine denk gelmesi teslimatınızın gecikmesine neden olabilir. Belirtilen nedenler dışında, kontrolümüz dışında gelişen ve öngörülemeyen durumlar ortaya çıkması ile de teslimat gecikmesi yaşanabilmektedir.

 

25) Yanlış ürün teslim aldıysam (yanlış ürün gönderildiyse) ne yapmalıyım ?

E-ticaret sitemiz aracılığı ile vermiş olduğunuz siparişinizden farklı olarak yanlış ürün teslim aldıysanız, e-arşiv faturanızın arka yüzüne yanlış ürün teslim aldığınıza dair notunuzu ve Sipariş Numaranızı yazarak, MNG Kargo ile göndermenizi rica ederiz. MNG kargo müşteri kodumuz olan 655989251 ile, iade kargonuzu ücretsiz olarak tarafımıza gönderebilirsiniz.

 

26) Paket hasarlı geldi teslim almalı mıyım ?

Hasarlı gelen paketleri teslim almayıp, kargo görevlisine paketin hasarlı olduğuna dair tutanak tutturmanız gerekmektedir. Daha sonra, siparişinizle ilgili Müşteri Hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz.

 

27) Fatura kargo paketinden çıkmadı. Ne yapmalıyım ?

Müşteri Hizmetlerimizle iletişime geçerek fatura talebinde bulunabilirsiniz.

 

28) Ürünlerin Türkiye dışına gönderilmesini isteyebilir miyim ?

Sadece yurtiçi siparişlere dönüş sağlayabilmekteyiz.

 

29) Siparişimi nasıl iade edebilirim ? İade koşullarınız nelerdir ?

Online alışveriş sitemizden almış olduğunuz ürünlerde bir sorun olması ya da aldığınız ürünlerin ihtiyacınızı karşılamaması durumunda, teslimat tarihinden itibaren 14 gün içinde "koşulsuz olarak" iade edebilirsiniz. Ancak, iade talebinizin kabul edilebilmesi için aşağıdaki koşulların sağlanması gerekmektedir :

* İade talebinizi, öncelikle bize e-posta ile bildirmelisiniz. Bunun için, e-posta adresimize 

  (info@mrthinker.com.tr) "Konu” başlığına "İADE TALEBİ” yazarak, açıklama kısmına da iade

   sebebinizi (Ayıplı ürün / Bedeni olmadı / Beğenmedim. gibi), teslim aldığınız tarihi ve sipariş

   bilgilerinizi yazarak e-posta göndermelisiniz.

* Sitemizden satın alınan ürünlerin, bakmak ve denemek amacıyla ambalajını tabii ki açabilirsiniz. 

   Ancak iade edilmesi durumunda, "orijinal ambalajıyla birlikte, eksiksiz, hasarsız, kullanılmamış”

   olarak göndermelisiniz. (Yıkanmış, silinmiş, lekelenmiş, sigara-parfüm kokusu sinmiş,

  sökülmüş-yırtılmış-sünmüş ürünler, kullanılmış olarak kabul edilecektir.)

* Siparişle birlikte ücretsiz olarak gönderilen (varsa) hediye-promosyon ürünler ve ürünün faturası

   da mutlaka gönderilmelidir.

* İade kargonuz, "Gönderici Ödemeli” olarak gönderilmeli, "Alıcı Ödemeli” olarak gönderilmemelidir. (Yani, iade kargo bedeli "müşteriye/size” aittir.)  

* Yukarıda açıklandığı şekilde yapılmayan iade talebiniz, maalesef kabul edilmeyecektir.

  

   İade Adresimiz : Fevzi Çakmak Mh., Ali Vasfi Efendi Cd., Çare Sk., No:3, Yeni Akarca Sitesi,

                           B-Blok, D:4   41310  İzmit/KOCAELİ

 

İade ile ilgili prosedürleri yerine getirip tarafımıza yolladığınız ürün, elimize ulaştığında ilgili birimlerce incelenecek ve iadesi için onay verilecektir. Bu süreç ortalama 3 ile 5 iş gününü almaktadır. İadeniz, Mesafeli Satış Sözleşmesi’ nde yer alan Madde 13’deki "Cayma Hakkı” ve Madde 14’deki "Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler” şartlarına uygun olmalıdır.

Çoklu indirimlerimize dahil olan ürünlerin iade işlemini talep ettiğiniz takdirde, kampanya dahilinde satın aldığınız tüm ürünleri tarafımıza göndermeniz gerekmektedir.

Kredi kartı ile verilen siparişlerde ödeme iadeleri ortalama 10 iş günü içerisinde gerçekleşmekte ve yapmış olduğunuz ödeme tutarı kredi kartınıza iade edilmektedir. Tarafımızdan ödeme iadesi yapılan işlemlerin güncel kredi kartı ekstrelerine yansıması, bankalara göre ortalama 24 saat içerisinde olmaktadır. Sürenin uzaması halinde, bankanız ile irtibata geçmeniz gerekmektedir.

 

30) Siparişimi iade ederken bir bedel ödeyecek miyim ?

Evet, iade ettiğiniz ürünlerin kargo bedelleri müşteriye yani size aittir. Dolayısıyla, iade kargonuz "Gönderici Ödemeli” olarak gönderilmeli, "Alıcı Ödemeli” olarak gönderilmemelidir. Aksi taktirde, iade kargonuz teslim alınmayacaktır.

 

31) İnternet sitesi alışverişlerimde değişim yapabilir miyim ?

Web sitemizde yapılan alışverişlerde, ürün-beden-renk değişimleri gerçekleştirilememektedir. Değişim talep ettiğiniz ürününüzü, tarafımıza iade olarak gönderebilirsiniz. 

 

32) Siparişimi iptal etmek istiyorum. Ne yapabilirim ?

İşleme alınmış olan siparişlerin, yalnızca aynı gün içerisinde iptali mümkündür. Siparişinizi aynı gün iptal edebilmek için, Müşteri Hizmetleri hattımızı aramanız veya web sitemizde bulunan İletişim Formunu doldurarak tarafımıza e-posta göndermeniz gerekmektedir.

 

33) Para iadem neden taksitli olarak yapılıyor ?

Toplam iade tutarı, bizim tarafımızdan tamamıyla bankanıza ödenir. Ancak, taksitli ödeme seçeneğini seçtiyseniz, iadeniz de banka prosedürleri gereği taksitli olarak yapılacaktır. Detaylı bilgi için bankanızla iletişime geçebilirsiniz.

 

34) Geri ödeme almak için, neden iade ettiğim ürünlerin Mr.Thinker’ a ulaşmasını beklemek zorundayım ?

İade işlemini başlatabilmemiz için, iade ettiğiniz ürünlerin "Sıkça Sorulan Sorular-29” kısmında belirtilen iade koşullarımıza uyduğundan emin olmamız gerekiyor. Buna istinaden iade ürünlerinizin fiili kontrolü için tarafımıza ulaşması gerekmektedir.

 

35) Kendime uygun bedeni nasıl bulabilirim ?

Aşağıdaki Beden Tablosu’ nda ; yaklaşık kilonuzun yazdığı satırla, yaklaşık boyunuzun yazdığı sütunun kesiştiği kutucukta yazan beden, size uygun olan bedeni gösterir. Ürünlerimiz "standart kalıp”tır.

* Oversize kalıptan hoşlanıyorsanız, veya biraz kilolu olduğunuz için bol ve dökümlü durmasını istiyorsanız, Beden Tablosu’nda bulduğunuz bedenin BİR BÜYÜĞÜNÜ almanızı öneririz.

* Slimfit kalıptan hoşlanıyorsanız, veya kaslı bir vücudunuz olduğu için dar ve sıkı durmasını istiyorsanız, Beden Tablosu’nda bulduğunuz bedenin BİR KÜÇÜĞÜNÜ almanızı öneririz.

36) Sıkça Sorulan Sorular kısmında soruma yer verilmediyse ne yapabilirim ?

Sorunuza burada herhangi bir yanıt bulamadıysanız, Müşteri Hizmetleri’ne  WhtasApp’ tan yazabilir veya İletişim Formu’nu doldurarak e-posta atarak bilgi alabilir, sorularınızı iletebilirsiniz.

IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.